Doorgaan naar hoofdcontent

Oudjaarsdag

Ja, wat doe je zo'n laatste dag van het jaar? Ik ben begonnen met een flinke wandeling rond Oudewater met mijn loopgroep. Bijna aan het eind van de wandeling werden we naar een mooie woonboerderij geleid waar één van mijn medelopers woont. Die stond daar voor ons oliebollen te bakken. Ik geef niets om die dingen, maar deze waren zo lekker dat ik er drie stuks opgegeten heb onder het genot van een kop koffie. Vanmiddag bij nicht Babette op bezoek geweest in het ziekenhuis, ze knapt al aardig op van haar operatie. En tussendoor genieten we van de Top 2000 op de radio. Op nummer 65 werd net "A whiter shade of pale" van Procol Harum gedraaid. Zeker niet het mooiste nummer van de lijst, maar het roept bij mij wel de meeste nostalgische gevoelens op. De tijd van Boule 7, de discotheek die werd geopend toen ik achtien jaar was. Wat een leuke tijd hebben we daar gehad! Hierboven de enige foto die ik kon vinden op internet, met voor Boule 7 de terassen van de Landbouw en de Blauwe Gans.

Reacties

karel zei…
heb er vroeger nog gewerkt als leerling timmerman dak vernieuwt en kamers gemaakt heten vroeger picadillie zijn naderhand samen gegaan met de landbouw waar wij toen een kelder ondergemaakt hebben t.b.v. wc groepen het helen spul was van van wijk