Doorgaan naar hoofdcontent

Dichtbij in de vallei

Deze week zoiets leuks meegemaakt. Ik kreeg een reactie op mijn blog over de stempels die we wilden verkopen, er was iemand in geïnteresseerd. Nadat ik had gevraagd mij een mailtje te sturen bleken het  Belgen te zijn die vlakbij ons een vakantiehuis hebben. Zij hadden mijn blog enkele maanden geleden ontdekt en vinden het heerlijk om te volgen hoe het gaat in de vallei van de Auzène. Zij hebben vier jaar geleden een gedeelte van de Moulinage La Neuve in Foulix gekocht (na de pont de Foulix richting Saint Sauveur). Er is zo te zien al heel wat aan opgeknapt maar er moet nog meer gebeuren, vandaar de stempels. De koop is gesloten en ze worden over enige weken als de familie hier is, afgeleverd. Dichterbij kan je je spullen niet verkopen!

Reacties