Doorgaan naar hoofdcontent

Welkom!

Het is hartje winter, buiten ligt er sneeuw en dan krijgen jullie deze foto voorgeschoteld? Ik zal het uitleggen. Het is een foto van oktober 2006. Met mijn zusje en zwager maakten wij een tweedaagse wandeltocht en het geeft voor mij het genieten weer wat we toen gedaan hebben. Het is een van de foto's die ik gebruikt heb voor mijn tijdelijke blog "Les Martes en Ardêche". Omdat ik nog geen foto's van de gîte kan maken zolang die nog niet af is kunnen we ook geen site maken. Dan maar een blog, heb ik gedacht, kost niets en geeft toch de nodige informatie om een beetje reclame te maken voor ons vakantiehuis. Als jullie nou de link van de blog, http://lesmartesenardeche.blogspot.fr/ door willen sturen naar mensen waarvan jullie denken dat ze geïnteresseerd zullen zijn gaat het vast wel goed komen met de boekingen. Maar je mag natuurlijk ook zelf komen, van harte welkom!

Reacties

Dees zei…
Het ziet er prachtig en professioneel uit! Mooi hoor!
Marthy zei…
Dank je,Dees. Ik heb er mijn best op gedaan maar voor de nieuwe website ga ik toch een prof nemen.
Er wordt zo hard aan die gîte gewerkt dat die straks een professionele site verdient.
Unknown zei…
Ziet erg uitnodigend en zomers uit! Komt wel goed met die boekingen dacht ik zo!
Marthy zei…
Ik hoop het Elly!