Doorgaan naar hoofdcontent

Twee lege tuinstoelen

Heerlijk, die twee tuinstoelen onder de uitbottende lindeboom, alleen jammer dat het regent. De hele dag al, het houdt niet op. Prima voor mijn tuin maar ik had toch liever in zo'n stoel gezeten met een lekker boek. En als ik dan behoefte had gehad om wat te doen was ik die kale plekken in het gras onder de boom aan gaan pakken. Grond openkrabben en gras zaaien, ik heb het zaad al gekocht. Maar het zit er niet in, het moet maar wachten. En aangezien een mens zich toch enigzins nuttig moet maken ben ik allerlei papieren aan het opruimen, maakt het verhuizen naar onze nieuwe slaapkamer eenvoudiger.

Reacties

Emie zei…
Die eeuwige drive om iets nuttigs te doen, ik herken het. Maar met een boek op de bank binnen zou ook kunnen, toch?
Marthy zei…
Zou kunnen, maar ik heb nog geen bank!
Joris Pothuis zei…
Je hebt de afgelopen weken toch aardig weer gehad om te genieten in je ligstoelen!!
Marthy zei…
Leuk dat je reageert Joris, maar op een blogbericht van april 2013??