Doorgaan naar hoofdcontent

Drieluik

Mijn mannen zijn weer begonnen vanmorgen en voor ik het besefte hadden ze mijn hele kamer/keuken gesloopt. Ik moest snel mijn fototoestel pakken om het nog vast te kunnen leggen. We hebben hier toch twintig jaar tijdens onze vakanties gekookt, gegeten, zitten kaarten en lezen en nog veel meer.

Jemig, wat krijg ik een ruimte nu alles, op de trap na, eruit gesloopt is. Een heerlijke grote kamer met drie ramen waar een joekel van een tafel in gaat komen en eindelijk eens een bank. Je moet een stevig karakter hebben om door deze puinhoop heen te kunnen kijken, maar ik weet zeker dat het goed gaat komen.


Reacties

Emie zei…
Ha... er komt een bank. Een boek heb je vast al wel klaarliggen?
Nog even sterkte met de troep!
Marthy zei…
Ik voelde hem al aankomen van jouw kant toen ik het woord bank gebruikte. En een boek, wat is dat?
Maanden niet in mijn handen gehad. En ik heb stapels liggen.....!
Anoniem zei…
Prachtige ruimte, we zijn benieuwd hoe ze er over vier weken uitziet.
Eerste week van juli zijn we er ook weer, dan komen we beslist nog voorbij tijdens een wandeling.

Zelf hebben we de verdiepingsvloer boven de koele ruimte gesloopt en dezer dagen wordt de betonnen vloer voorbereid. In juli gaan we ze gieten, dan kan ze drogen tot in augustus. tot binnenkort Maarten
Marthy zei…
Wij beginnen aan een eind te raken, jullie beginnen pas. Maar jullie hebben alle tijd en alvast een leuk huisje om in te wonen.
Andre zei…
Wat een ruimte !! Als alles klaar is hebben wij ook nog wel een boek voor je te leen. 50 tinten grijs, wie weet wat daar allemaal van komt. Wellicht bloeit er iets moois op (indien nodig)