Doorgaan naar hoofdcontent

Trap en kast

In dit gat moet een trap en de trap die we hebben gekocht is niet goed, dus zijn we nu druk in overleg met zoon Bas om een oplossing te vinden, desnoods in Nederland. We zijn er, helaas te laat, achter gekomen dat een standaard trap niet past dus zal er een gemaakt moeten worden. Vanmorgen alles opgemeten en met een paar foto's doorgemaild naar zoonlief, hopelijk komt er een oplossing. Vandaag de trapkast en de ingebouwde kast daarnaast leeggeruimd, wist niet dat ik zoveel spullen heb. Het meeste staat nu in de tuinkamer die nu omgedoopt is als opslagkamer. Wat ik met de oude kastdeuren gedaan heb laat ik nog weleens zien op dit blog.

Reacties

Emie zei…
Mooi dat contrast tussen ruwe en gestucte muren. Voor die trap komt vast een oplossing en je hebt me heel nieuwsgierig gemaakt naar de nieuwe functie van de kastdeuren.
Marthy zei…
Paar weekjes geduld!
Dees zei…
Hi Marthy,
In ons trapgat paste ook geen standaardtrap.
Frans heeft toen zelf een trap op maat getimmerd, via aanwijzingen op Internet. Wel wat (wiskundig) rekenwerk, maar het is heel goed gelukt! En mijn Frans is echt geen professional timmerman!
Ik hoop dat je iemand vindt die hem kan maken. Wij zijn in het rijke bezit van een geweldige Franse timmerman "en retraite" waar ik heel goed mee op kan schieten. Het is jammer genoeg wat ver voor jullie. Succes.
Groeten van Lilian.
Marthy zei…
Dees en Lilian, ik heb hier een timmerman en een handige man lopen, maar we willen opschieten, het gaat anders te lang duren als we het zelf moeten doen. Maar er wordt naar een oplossing gezocht.