Doorgaan naar hoofdcontent

Vrolijke noot

Altijd een feest, alliums in je border. De narcissen zijn uitgebloeid en verder is er nog niet veel kleur dus zorgt dit bolgewas voor de vrolijke noot. Steekt prachtig af tegen al het groen. In mijn agenda schrijven dat ik in het najaar ook weer eens die grote poot. Verder komen alle irissen in bloei en die staan werkelijk overal in de tuin, ik heb ze zelfs aan de rand van de moestuin gezet. En daar in die moestuin doet alle aanplant het opperbest, behalve mijn slaplantjes, die hebben last gehad van een ijskoude stortbui verleden week. Morgen ga ik naar de markt in Privas, hoop nog wat te scoren voor de moestuin.

Reacties

Emie zei…
Weet je dat ik al jaren zeer onsuccesvol met irissen in de weer ben? Een of ander beest (haas, vosje) graaft de bollen uit. Ik ga maar eens in mijn agenda schrijven dat ik het komende najaar een vesting over de bollen leg. Mooie foto!
Dees zei…
Mooi hoor!
Ineke zei…
Jij naar de markt? Gaat het dan weer een beetje met je voet?
Kom net uit de sauna. Zet wel ff op je privé-email wat data voor een bad-afspraak of ben je zo weer vertrokken uit dit koude en natte Nederland?
Wat wordt het mooi bij je - maar dat zal je al vaker gehoord hebben.
Groetjes
Marthy zei…
Wat vreemd Emie, welk Italiaans beest graaft nu die knollen uit?
Jammer, want ze doen het prima in een droog klimaat, geen omkijken naar.
Marthy zei…
Het houdt niet over met die voet, maar het moet maar. 's Avonds ga ik met ijs zitten om te zwelling te doen slinken en de enkel krijgt alle kleuren van de regenboog.