Doorgaan naar hoofdcontent

Watertuin

Ook de tuin in Stolwijk is mooi met veel planten die op het punt staan in bloei te komen. Wat jammer dat het bijna voortdurend regent, het water staat op sommige plekken als grote plassen in de tuin. De hele nacht hoorden we de goot overlopen, gelukkig kon Mart dat vanmiddag zonder al te veel heisa verhelpen. Inmiddels is het trapprobleem uit de wereld. Er is eentje besteld bij een kleine trapfabriek in Lopik, hij wordt nu ingevoerd in de computer, dan gaan de machines aan de gang en kunnen we hem donderdag ophalen. Pak van mijn hart!

Reacties

Emie zei…
dat wordt dus weer met een volle bak terug naar de Ardeche! Fijn dat het gelukt is met de trap.
Marianne zei…
Als je eens wist hoe vreselijk hard het afgelopen zaterdag op château la Tour heeft geregend... Ik vrees dus dat je Franse tuin het ook niet droog zal hebben gehouden.
Marthy zei…
Wer komen net terug van Ikea, Emie. Als je een wist.....
Marthy zei…
Ik hoop dat mijn groentenplanten niet zijn gaan drijven, het loopt daar wat schuin.
astrid zei…
inderdaad zaterdag heeft het hier ook gehoost, kabbelende beekjes zijn die dag stroomversnellingen geworden en overal kwam water uit, al mijn bloeiende planten zijn dus verzopen, en ze hadden het al zo moeilijk, beetje warmte en zon hebben we nu wel nodig, hoop dat het a.s. zondag droog is en een beetje zon zou ook wel prettig zijn. Neem in iedergeval warme kleding mee.
Marthy zei…
Astrid, het regent hier iedere dag, niet leuk meer. Ik duim voor mooi weer a.s. zondag, neem een grote pastasalade mee en mijn zonnige humeur!