Doorgaan naar hoofdcontent

Zon in een potje

We zijn nu nog maar met zijn tweeën, dus er worden geen grote hoevelheden meer uit de moestuin gegeten. Maar alles groeit maar door, de oogst is geweldig. Ik kom om in de tomaten, courgettes en paprika's, dus daar moest wat mee gedaan worden. Ik herinnerde me een recept op de site van Diana's mooie moestuin en zie hieronder het resultaat. Ik heb vier kilo tomaten gebruikt, vier uien, vier paprika's en twee courgettes. Ik doe het in potten van verschillende grootte, kan ik naar behoefte pakken. Dat noem ik de zon in een potje!

Reacties

Emie zei…
Alweer een tevreden gevoel dus, lekker!
Marthy zei…
Behalve dat het me een zeer tevreden gevoel geeft Emie, vindt ik het leuk werk om te doen.
astrid zei…
leuk om te zien ben met hetzelfde bezig, uien, paprika, courgette, aubergine, en tomaten daar maak in een prutje van in de grote koperen pan doe ze ook in verschillende potjes en gebruik het voor pasta. Tomaten kook ik ook fijn, zeef ze even voor de pitjes en doe ze in halve liter potten, lekkere basis voor soepen en sausen. Wat zijn we toch weer lekker bezig.
Marthy zei…
Inderdaad Astrid, wat zijn we toch weer lekker bezig!
Wietske zei…
Lieve Mart, we komen graag op de terugweg een nachtje plus dagje langs! Bij deze plaats ik alvast een bestelling voor twee potten pastasaus!!
Marthy zei…
Leuk dat jullie nog even langskomen! Je mag uit mijn pottenkast meenemen wat je lekker vindt.