Doorgaan naar hoofdcontent

Buitengaats


De eerste donderdag van de maand lopen we met de wandelclub altijd buiten Oudewater. Dit keer reden we naar De Meern bij Utrecht waar we een wandeling maakten in de wijk Veldhuizen. Tussen deze wijk en de A12 ligt een mooi aangelegd park met een grote waterpartij waar we een flink rondje gelopen hebben. Doordat er een grote wal is gemaakt tegen de snelweg, ik neem aan voor de geluidshinder, liepen we lekker in de luwte want er stond een knappe wind. Op de terugweg met de hele groep nog ergens koffie gedronken en mijn dondermorgen was weer goed ingevuld, mede omdat in het hele gebied deze fel oranje brug het enige was wat kleur gaf.
Kleurrijk 5

Reacties

Ineke zei…
trek ik volgende week mijn nieuwe rode winterjas aan.......
Marthy zei…
Volgende week loop ik niet mee, maar de maand februari is nog niet om, ik hou hem te goed.
Ineke zei…
Afgesproken