Doorgaan naar hoofdcontent

Drama ding

Hij hangt, maar ik zeg nog niet dat hij blijft hangen, deze lamp. Het is zogezegd een twijfelgevalletje, alhoewel, nu hij een paar dagen hangt begin ik al wat te wennen. Dit drama ding past totaal niet bij de rest van de lampen, maar dat vind ik niet zo belangrijk, het is bij ons tenslotte geen showroom en ik hou wel van mijn samengeraapt zooitje. Als de lamp blijft hangen wacht me nog een aardig klusje. Al die pegeltjes zijn vuil, moeten eraf en in een sopje. We gaan het nog even bekijken!

Reacties

Emie zei…
Lekker laten hangen, joh.Leuk!
Zelf praat ik ook altijd over het bijeengeraapte zootje als het om ons interieur gaat. De meeste mensen denken daar heel anders over en dat geldt volgens mij ook voor jullie gezellige huis. Met liefde bij elkaar gebracht, heet dat.
Marthy zei…
Emie, wat kan jij dat toch mooi zeggen!
Ineke zei…
Helemaal met Emie eens.....laten hangen en op een goede dag gaan soppen met de kleine glaasjes.
Marthy zei…
Gisteravond vriend Jan op het eten en die vond hem geweldig. Dat zijn al drie positieve reacties. Bedank, dames.
Anoniem zei…
Wij hebben een aantal van die dingen op de kamers.
Ik haal ze van het plafond en de lampen eruit en hopla in z'n geheel in de vaatwasmasjiene!
Lekker lang en warm programma.

Pas ophangen naar een paar uur als tie buiten uitgedroogd is.

Albert
Marthy zei…
Da's wel een idee, Albert, want hij is erg vuil. Ik ga even met manlief overleggen en als hij er mee instemt gaat ie in de vaatwasser.
Toch is het een mooie lamp tante Mart. Ik zou het nog even aankijken.... maar ken het hoor (nooit last van ;-) haha.... leuk dat ik de kandelaar van Storebror zie staan!

Gr Stephanie
Marthy zei…
Hij blijft voorlopig hangen, Steph, ik raak er al aan gewend. En iets uitzonderlijks is ook leuk.