Doorgaan naar hoofdcontent

Houthok....nog leeg

Onze nieuwe houtberging is klaar, maar voorlopig nog leeg. Broer Joop had hem graag gevuld gezien met het oude hout wat uit onze twee huizen is gekomen. Een dagje zagen en dat houthok zit vol en jullie terras is leeg, volgens hem. Maar helaas, de weergoden werken niet mee, het blijft hier regenen met af en toe een uurtje droog. Gelukkig hebben de mannen en ook ik nog genoeg andere karweitjes te doen, voor vervelen hebben we op het ogenblik geen tijd.


Reacties

Emie zei…
Mooi zeg en wat een heerlijk enthousiaste broer heb je. Hele geruststelling dat jullie je niet vervelen:)
Marthy zei…
Mijn broer is zijn gewicht in goud waard!
gewoonhannah zei…
Mooi gemaakt! En er ligt inderdaad genoeg om te gaan stoken! Ik neem aan dat je dan ook een houtkachel hebt. Heerlijk vind ik dat, op hout stoken. De kachel brandt ook nu weer, s'avonds wordt het weer fris en het is onze enige warmtebron!
Groet Hannah
Marthy zei…
Ook wij vinden een houtkachel heerlijk, Hannah. Morgen wordt de houtkachel voor ons huis op zijn plek gezet. Mijn oude kachel staat nu in het vakantiehuis, dus ook daar kan gestookt worden.
Leuk blog heb je! Veel groeten van nog twee Ardèche genieters.
Ernest en Annelies