Doorgaan naar hoofdcontent

Bewoners van de stad

De bewoners van Rome stonden me wel aan. Ze zijn vriendelijk, ze zijn vrolijk en veel mensen spraken goed Engels als we wat vroegen. Voor een toerist is dat prettig. Wat me ook opviel, alhoewel deze foto's daar niet van getuigen, was dat de vrouwen maar ook de mannen ontzettend goed gekleed gaan, zeer smaakvol. De Italianen houden van schoonheid en dat is overal te merken. En wat praten ze snel, niet bij te houden. De Fransen ratelen, maar de Italianen overtreffen dat nog. Vanmiddag is er een eind gekomen aan ons korte tripje naar Rome. Een prachtige stad waar we van genoten hebben!



Reacties

Emie zei…
Dus ik ga de verhalen uit de eerste hand horen!
Ineke zei…
Wat een mooie mensen heb je gefotografeerd. Welkom terug in koud Nederland. Groeten van de sauna-vrienden
Marthy zei…
Wij zullen heel wat te kletsen hebben!
Marthy zei…
Ja, het was een stuk kouder toen we landen, maar droog. We vertrokken met regen vanmorgen, hoop dat het donderdag droog is.
Ineke zei…
Ik hoop het ook voor jou. Maar donderdagmorgen heb ik vergadering en die week daarop lig ik op het strand met Bianca. Ik vertrek dinsdagnacht 27-1 voor een weekje zon en warmte. Cu dus veel later....
Heidi zei…
Zo'n sfeervolle foto's! Ik kijk graag mensjes, zeker in steden waar ik als "bezoeker" kom, of dat nu in eigen land is of niet. Je hebt de bewoners van Rome mooi in beeld!
Marthy zei…
Eigenlijk vind ik het fotograferen van de mensen in zo'n stad mooier dan al die gebouwen op de kiek zetten, Heidi.