Doorgaan naar hoofdcontent

De een of de ander

Voor een nieuwe kopfoto op mijn blog ging ik vanmorgen met de macrolens op mijn fototoestel de tuin in, er staat tenslotte al het een en ander in bloei. Nadat ik al de foto's bekeken had twijfelde ik tussen twee opnames van de korenbloem Centaurea montana 'Purple Heart' die ik onlangs bij Esveld in Boskoop kocht. Deze werd het ten slotte niet om de doodeenvoudige reden dat de letters van de koptekst wat wegvielen. Maar hij krijgt toch een plaatsje op mijn blog van vandaag omdat ik hem zeker zo mooi vind als de ander (klik op de foto om te vergroten).

Reacties

Komisch die bergkorenbloem van jou (en die van mij).....zo'n lens zet ik ook op mijn lijstje....misschien verzamel ik zaad ven mijn korenbloem en stuur die naar jou en stuur jij me iets van de jouwe. Lijkt me een prachtig gezicht die twee naast elkaar en ze zaaien goed uit, als ze het naar hun zin hebben toch??
Dag, Madelief
Marthy zei…
Ik ga het proberen Madelief, zaad verzamelen en ja, ze zaaien goed uit, dus dat moet lukken.
Korenbloemen zijn inderdaad fotogeniek!
Marthy zei…
Of je ze nu van boven, van onder of van opzij fotografeert, het wordt altijd wat.