Doorgaan naar hoofdcontent

Droomhuis

Het heeft even geduurd, maar onze keuken is nu helemaal af, tot in de puntjes. Het zat ook niet echt mee, het hele project vroeg voortdurend om aanpassingen, zie hier en hier. Maar dankzij een handige man en zoon en wat geduld van mijn kant kunnen we tevreden zijn met het eindresultaat. Mart heeft de laatste weken nog meer kleine dingen afgemaakt en we kunnen wel stellen dat de renovatie van ons huis nu ten einde is. We begonnen hier in april 2013 aan na eerst van een oude schuur een prachtig vakantiehuis gemaakt te hebben. We doen nooit meer zoiets, zeggen we altijd tegen elkaar, maar we zijn ontzettend blij met het resultaat. We hebben twee droomhuizen!

Reacties

Emie zei…
Jullie mogen meer dan trots zijn, wat een doordouwers en wat een schitterend resultaat!

Onze afwasmachine en fornuis zijn vrijwel identiek, maar dat verbaast ons niet meer, toch Marthy?
Mirjam zei…
Wat een prachtige keuken hebben jullie gemaakt zeg. Ik heb even teruggelezen bij die eerdere stukjes... ik neem echt mijn pet af voor jullie hoor...
En wat een geweldig idee; twee droomhuizen te hebben...
Ik wens je een heel fijne avond en een heel mooi weekend,
Liefs,
Mirjam
Marthy zei…
Ik moest echt lachen om het feit dat we ook daarin dezelfde smaak hebben, Emie.
Marthy zei…
Dank je voor de complimenten, Mirjam. Jij ook een heel fijn weekend.
Inge zei…
Ook ik heb de andere berichtjes gelezen. Top! Ik ben ook gezegend met een man met twee rechterhanden :-) Het duur soms wel even (of wat langer) maar het resultaat is top!
Marthy zei…
Bofferds zijn wij met zulke mannen!