Doorgaan naar hoofdcontent

Een geur van vroeger

De weersverwachting klopte, regen vandaag. Weliswaar een beetje druilerig maar het is fris en erg somber. Gelukkig had ik gisteren twee prachtige boeketten geknipt die de boel binnenshuis wat opfleuren. De Gelderse Roos, oftewel sneeuwbal is van de buren maar hangt met zijn mooie witte bloemen ver over het hek. Ach, die paar takjes......!

Verder heb ik voor het eerste wat van mijn sering 'Charles Joly' geknipt, hij was nu zo vol met bloemtrossen dat er wel een paar takken uit konden. Behalve dat deze sering heel mooi is van kleur is de geur heerlijk. Zoals een sering hoort te ruiken, een geur van vroeger.

Reacties

Emie zei…
Bij zulke prachtige boeketten kun je wel een week slecht weer verdragen...
maar ik gun je alle zonneschijn.
Marthy zei…
Die we hopelijk morgen weer wat krijgen, Emie.
Heidi zei…
Hier staan sinds gisteren ook seringen in de vaas. Heerlijk, en net wat je zegt: de geur van vroeger.
Wietske zei…
Mmmmmmmmmmm ik ruik het hier als ik mijn ogen dicht doe!
Anoniem zei…
Hoi Marthy, Ik kan ze bijna ruiken... Maarten en ik zijn gisteren nacht om half 3 in Foulix aangekomen. 2 daagjes hard werken, en dan zondag weer terug naar Belgie. Kort maar krachtig :-)
Groetjes, Lilian
Marthy zei…
Heidi, mijn vader had ze vroeger in de tuin staan en als ik dan die geur van seringen ruik weet ik weer hoe het er daar uitzag.
Marthy zei…
Ik zou willen Wietske, dat ik een paar takken bij je kon bezorgen.
Marthy zei…
Leuk Lilian, ik stuur je een mailtje.