Doorgaan naar hoofdcontent

Hobby

Hobby's, ik heb er genoeg. Eigenlijk zegt de foto van de akelei in mijn border het al, mijn twee grootste hobby's zijn tuinieren en fotograferen met de laatste nipt als winnaar. In alle twee gaat een hoop tijd zitten dus vervelen doe ik me nooit. Maar eigenlijk is wat ik nu aan het doen ben, blogberichten maken, ook een hobby realiseer ik me. Ik ben er op 15 maart 2011 mee begonnen en nooit meer mee opgehouden, vind het nog steeds ontzettend leuk om te doen. En dan lees ik ook nog veel en graag en zo kan ik nog wel een paar dingen noemen. Genoeg dus!

Reacties

Bertiebo zei…
Leuk en bedankt voor je reactie bij mij. Ik heb hier even zitten snuffelen en je maakt mooie foto's zeg. Ik ga je volgen vanaf nu. Jij mij ook? Ik blog ook iedere dag. Groet van Bettie
Marthy zei…
Leuk dat je me gaat volgen Bettie, ik volg jou al een poosje.
Emie zei…
Je hebt je twee top-hobbys vandaag wel heel erg mooi gecombineerd, Marthy. En wat een vreugde hè, dat een mens geen verveling kent. Houwen zo.
Marthy zei…
Ja Emie, verveling komt niet in ons woordenboek voor en daar bedoel ik ook jou mee.