Doorgaan naar hoofdcontent

Van bloem tot bloem

Gelukkig dat een van onze gasten afgelopen zaterdag opmerkte dat het vandaag Hemelvaartsdag zou zijn anders waren wij dat gewoon weer vergeten en met onze dagelijkse dingen doorgegaan. Nu hebben we er een lekkere luie dag van gemaakt, wat niet moeilijk was met dit prachtige weer wat we hier hebben. Helemaal lui ook weer niet, Mart heeft een paar uurtjes gefietst en ik heb wat onkruid gewied in mijn border. De bij op het margrietje maakte zich drukker dan wij, geel van de stuifmeel vloog hij van bloem tot bloem om zijn werk te doen, zich niets aantrekkend van een feestdag.

Reacties

Mirjam zei…
Dan heb je je dag goed besteed. Lekker rustig aan gedaan dus, en genoten van het mooie weer... slim.
En een heel mooie foto gemaakt, niet te vergeten...
Fijne avond,
Liefs,
Mirjam
Marthy zei…
Wat mee hielp, Mirjam, was dat ik een mooi boek aan het lezen was.
Dat houdt me op mijn stoel.