Doorgaan naar hoofdcontent

Worteltjes van eigen bodem

Verleden jaar werd het niets met mijn worteltjes dus vandaag naar weer eens een poging ondernomen. Niet te veel bij elkaar gezaaid en over een paar weken uitdunnen, hopelijk eet ik dan eens worteltjes van eigen bodem. Toen de deksel van dit blik openging ontdekte ik nog allerlei zaad waarvan ik al weer vergeten was dat ik het had, onder andere veel bloemenzaad. Hier en daar maar eens op een open plekje nog wat zaaien, wie weet wat er opkomt.

Reacties

Hartstikke leuk, een eigen stek in de Ardèche. Wij waren er jaren geleden 2x met de caravan. Mooi, prachtig, maar oh zo overvol in de zomer. Wie weet ooit nog eens, maar dan buiten het hoogseizoen. Gr, Inge
Marthy zei…
Jammer Inge, dat je toen niet in 'onze' Ardèche bent geweest, ruim een uur rijden boven die drukte. Zelfs hoogzomer is het hier echt stil met alleen maar natuur. Wij zitten tussen Privas en Aubenas in de bergen van de Ardèche.